2009年4月4日星期六

Medhavinz的成长历程




相关小故事:
文溯vs文博
阿弟逛菜市

2 条评论:

  1. I am very proud of you..hong. You are not only very creative and passionate, you know-how-to make use of your skill, strength and extend your knowledge to another level..I guess that make you shine at your work and your products.

    Keep it up! sis.

    回复删除
  2. Thank you.对于你的鼓励和支持,我有无比的感动!你下次可以在blog "anson 的知音”留言。因为你为我买了这电脑,才可以有这BLOG的诞生。虽然我在制作BLOG时遇到无数的失败和挫折,但我从中获得的知识和满足是非笔墨所能形容的。放心,我会坚持写这BLOG的。

    回复删除